FAQ

Masz pytanie? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Zapraszamy również do skontaktowania się z nami.

Kontakt

Ile trwa produkcja spaceru wirtualnego?

Czas trwania sesji zależy od powierzchni obiektu i ilości kondygnacji, jakie mamy sfotografować. Dla przestrzeni do 200 m2 czas ten waha się od dwóch do trzech godzin.

Ile będę czekać na otrzymanie gotowego spaceru?

Kilka dni roboczych. Czas potrzebny na wykonie zlecenia zależny jest od powierzchni obiektu, ilości wybranych usług dodatkowych oraz skomplikowania obiektu.

– Obiekt do 100m2 – 4 dni robocze,

– Obiekt do 150m2 – 5 dni roboczych,

– Obiekt 200m2 – 6 dni roboczych,

– Obiekt powyżej 200m2 – czas ustalamy indywidualnie.

Czy podpisujemy umowę?

Tak. Przed rozpoczęciem zdjęć podpiszemy umowę o świadczenie usług fotograficznych, która określi zakres wykonywanych prac. Dokument ten zastrzeże i wyjaśni wszystkie prawa i obowiązki obu stron – Twojej i naszej.

Czy wykonujecie zdjęcia na terenie całej Polski?

Tak. Produkujemy wirtualne spacery dla firm z całej Polski. Dojazd do klienta na terenie Trójmiasta jest bezpłatny. Poza Gdańskiem, Sopotem i Gdynią za dojazd doliczamy dodatkową opłatę.

Czy wszystkie spacery wirtualne mogą zostać opublikowane w Google Street View?

W Google Street View można opublikować spacery siedzib firm, biur, magazynów, fabryk, hoteli, restauracji, pubów, klubów, muzeów, zabytków, miejsc publicznych, wnętrz budynków użyteczności publicznej. Nie ma możliwości publikacji spacerów wykonanych w prywatnych domach czy mieszkaniach.

Czym są znaczniki w prezentacjach 3D?

To elementy, które pojawiają się w prezentacjach po najechaniu kursorem myszki. Umożliwiają umieszczenie dodatkowych informacji o fotografowanej nieruchomości, takich jak pliki graficzne, video, audio, okna informacyjne z tekstem, linkiem do strony internetowej czy plikiem .pdf.

W jaki sposób mogę umieścić wirtualny spacer na stronie internetowej?

Gotowy produkt przekażemy w formie kodu HTML gotowego do wklejenia na stronie internetowej. W razie potrzeby wytłumaczymy w jaki sposób możesz sam umieścić wirtualny spacer na Twojej stronie internetowej lub zrobimy to za Ciebie za dodatkową opłatą.

Czy wirtualny spacer można umieścić na Facebook’u?

Tak. Wystarczy skopiować link i wkleić go w treści posta. Po kliknięciu link otworzy się w pełnym ekranie przeglądania.

Co wchodzi w zakres możliwych do wprowadzenia poprawek?

W zakres możliwych do wprowadzenia poprawek wchodzą:

– Zmiana lub dodanie dodatkowych znaczników

– Wyłączenie możliwości „postawienia kroku” w danym miejscu w wirtualnym spacerze

– Zmiana kadrów zdjęć 2D

– Zmiana kadrów w stworzonym wideo reklamowym prezentującym przestrzeń

Nie ma możliwości usunięcia lub zamazania danej rzeczy (np. ramki z prywatnym zdjęciem). Wirtualny spacer jest rzeczywistym odzwierciedleniem danej przestrzeni z dnia wykonywania sesji. Jeśli zależy Ci na tym, żeby jakieś elementy nie znajdowały się na wirtualnym spacerze, pamiętaj o usunięciu, lub schowaniu ich.

Jak przygotować pomieszczenie przed wykonaniem zdjęć do wirtualnego spaceru?

Przede wszystkim w taki sposób, w jaki chcesz je uwiecznić. Usuń przedmioty, których nie chcesz pokazać w wirtualnym spacerze. Zadbaj o estetykę pomieszczenia i jego prezentację komponując w przestrzeni odpowiednie dodatki lub kwiaty. Udostępnij wyłącznie pomieszczenia, które mają być sfotografowane. W pozostałych zamknij drzwi. W czasie wykonywania zdjęć w przestrzeni nie mogą znajdować się ludzie i zwierzęta.

Przed sesją przekażemy Ci w osobnym dokumencie poradnik dotyczący przygotowania nieruchomości przez wykonaniem wirtualnego spaceru. Przed rozpoczęciem wykonywania zdjęć fotograf z pewnością sprawdzi wszystkie pomieszczenia i w miarę możliwości zasugeruje dodatkowe zmiany.

scroll